Σχετικά με μάς ...
Η πίττα του παππού είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο της εστίασης η οποία στα είκοσι χρόνια της πορείας της, δεν έχασε τον οικογενειακό της χαρακτήρα. Ξεκίνησε την ιστορία της στην περιοχή της Ηλιούπολης και έγινε το απόλυτο σημείο αναφοράς. Είκοσι χρόνια μετά παραμένει ακόμη η γαστρονομική έκπληξη στο σουβλάκι και τα μπέργκερς. Αποδεικνύει καθημερινά ότι έχει να προσφέρει ποιότητα κι αυθεντικές γεύσεις, επιλέγοντας αξιόλογους προμηθευτές με αυστηρά κριτήρια, προσπαθώντας να εξασφαλίσει για εσάς άριστη ποιότητα τόσο στην επιλογή των προϊόντων που χρησιμοποιεί όσο και στην παρασκευή τους.
Η Ιστορία μας
Η εταιρεία που δημιούργησε την πίττα του παππού είναι μια οικογένεια που δραστηριοποιείται στο χώρο του φαγητού από το 1970 ωστόσο, η ιστορία της αλυσίδας ξεκινά το 1997 στην Ηλιούπολη. Μέσα σε δύο χρόνια η εταιρεία δημιουργεί και αναπτύσσει μία από τις πρώτες αλυσίδες γρήγορου φαγητού στην Ελλάδα. Με τα χρόνια η αλυσίδα αρχίζει και παίρνει τέτοιες διαστάσεις που μονοπωλεί την επιχειρηματική δραστηριότητα και εγκαθιδρύει το όνομα της Πίττας του Παππού στην Ελλάδα. Μέσα σε λιγότερο από μία δεκαετία τα καταστήματα αριθμούσαν τα σαράντα-έξι κάνοντας πιο αισθητή την παρουσία τους στα μεγάλα αστικά κέντρα, στα νησιά, στην υπόλοιπη Ελλάδα αλλά και στην Κύπρο. Το καλοκαίρι του 2017 η Πίττα του Παππού θα γίνει είκοσι ετών όπου εμφανίζεται η ανάγκη ενημέρωσης αλλά και εκπαίδευσης του καταναλωτικού κοινού για την αλλαγή η oποία είναι επιτακτική. Η εταιρεία έχει αποφασίσει να ανανεώσει την εικόνα και τις υπηρεσίες της. Η πίττα του παππού επένδυε ανέκαθεν στη μοναδική προσωπικότητα του κάθε πελάτη αλλά και του κάθε franchisee. Έτσι, θέτει μέχρι και σήμερα ως μόνο σκοπό τη συνάντηση τους, με γέφυρα την πείρα στην κατανόηση των αναγκών και των επιθυμιών όπως αυτές μεταβάλλονται καθημερινά. Αυτή την παράδοση που έχει ως άξονα τη συνεχή ανανέωση έρχεται να συνεχίσει η δεύτερη γένια, δημιουργώντας το ηλεκτρονικό κατάστημα pittapappou.gr. Τα παραπάνω δεν αναφέρονται μόνο για λόγους ιστορικής σημασίας. Όπως ένα εστιατόριο του 1997 δεν ήταν για εμάς ένα σημείο διεκπεραίωσης πωλήσεων, έτσι και σήμερα ένα ηλεκτρονικό εστιατόριο δεν είναι ένα απρόσωπο e-shop, αλλά ένας ηλεκτρονικός χώρος όπου κάποιος μπορεί να ανακαλύψει από την αρχή την νοστιμιά και την ομορφιά του κόσμου του φαγητού και των ανθρώπων του.